Fantasy-Sci-fi Csillagkapu Atlantisz - (StarGate Atlantis) 3. teljes évad

Státusz
Lezárva a további válaszoktól.
Csatlakozott
Dec 13, 2019
Téma
5,685
Üzenetek
8,387
Reakció pont
996
Pontok
243
Évszám
2006
Státusz
Teljes évad
Info
szinkronizált (dual), amerikai, sci-fi sorozat, DVDRip.XviD.Hun
Nyelv
Tárhely
  1. Data.hu PRÉMIUM
Csillagkapu Atlantisz - (StarGate Atlantis) 3. teljes évad 2006
színes, szinkronizált (dual, +felirat), amerikai, sci-fi sorozat, DVDRip.XviD.Hun

MTA4NDg4OQ.jpg


rendező: Brad Wright, Robert C. Cooper
operatőr: Michael C. Blundell, Andreas Poulsson, Brenton Spencer
jelmeztervező: Christina McQuarrie
zene: Joel Goldsmith
vágó: Eric Hill, Jeremy Presner, Brad Rines

szereplők:
Joe Flanigan (őrnagy/alezredes John Sheppard) Dózsa Zoltán
Torri Higginson (Dr. Elizabeth Weir) Németh Kriszta
Rachel Luttrell (Teyla Emmagan) Agócs Judit
Jason Momoa (Ronon Dex) Turi Bálint
Paul McGillion (Dr. Carson Beckett) Kapácsy Miklós
David Hewlett (Dr. Rodney McKay) Kerekes József
Rainbow Francks (Aiden Ford) Dolmány Attila

Atlantisz egy hatalmas óceán alatt fekszik és fogytán van az energiája, ráadásul egy, a galaxisban élő nép is a katonák segítségét kéri ősi ellenségük legyőzésében. Katonai mentőakció indul hát az ellenség bolygójára, hogy kiszabadítsák elrabolt társaikat.
A Csillagkapu: Atlantisz története a Csillagkapu hetedik évad zárórészének, „Az elveszett város”-nak a folytatása, amiben a CSK-1 talál az Antarktiszon egy előőrsöt, melyet egy, az Ősök néven ismert faj készített. A nyolcadik évad első részének történései után a Csillagkapu Parancsnokság egy nemzetközi csapatot küld az előőrs tanulmányozására. Dr. Jackson hamarosan felfedezi, hogy hol van az Ősök által készített legnagyobb város, Atlantisz.

CsKA s03e01 Senkiföldje
Méret: 442 MB
Hossz: 00:41:42
Video: Xvid 624x352 25fps 1096kbps [V: mpeg4 advanced simple profile, yuv420p, 624x352, 1096 kb/s]
Audio: MP3 48000Hz stereo 186kbps [A: mp3, 48000 Hz, stereo, 186 kb/s]
Audio: MP3 48000Hz stereo 180kbps [A: mp3, 48000 Hz, stereo, 180 kb/s]

MTA2MTIwOA.jpg


01. Senkiföldje
Sheppard egyedül próbálja a Föld felé tartó lidérc kaptárokat megállítani, később a Daedalus és az Orion siet segítségére. Ezalatt Dr. Weirnek a Földön kell felelősséget vállalnia Atlantisz vezetése során hozott döntéseiért.
02. Kirekesztettek
Az atlantiszi csapatnak el kell döntenie, hogy mit kezdjenek az emberré átalakított lidércekkel. Dr. Weir-t Woolsey kíséri vissza Atlantiszra, aki az IOA-nek készít riportot a városban hozott döntésekről.
03. Ellenállhatatlan
A város életét felforgatja egy Lucius Luvin nevű férfi, akit csodálnak az emberei és hamarosan az egész expedíciót megbolondítja.
04. Sateda
A csapat egy olyan világra látogat, amely Ronon Dex hosszú menekülése miatt a lidércek áldozatává vált.
05. Leszármazottak
A hihetetlen technológiai szinten álló Asura fajról kiderül, hogy hajdanán Atlantisz lakói voltak és egyáltalán nem békében váltak el az Ősöktől.
06. A valódi világ
Dr. Weir egy súlyos veszteség okozta sokk után egy Washington melletti szanatóriumban ébred, ahol újra kell gondolnia az elmúlt két évét.
07. Közös alapok
Sheppard fogságba esik és egy Genii vezető cellájában találja magát, ahol megismerkedik egy kaptárjától elszakadt különleges lidérc katonával.
08. McKay és Mrs Miller
Egy új tudományos felfedezés reményében Samantha Carter alezredes Atlantiszra viszi Dr. McKay húgát, aki évekkel ezelőtt feladta tudományos karrierjét, hogy családot alapíthasson.
09. Fantomok
Sheppard és társai egy másik atlantiszi csapat megmentésére indulnak, de emiatt ők is csapdába esnek. Nem sokkal ezután lidércek támadnak rájuk, akiknek a technológiája egyre nagyobb hatást gyakorol Sheppardék viselkedésére.
10. A viszatérés 1
Az új McKay-Carter Intergalaktikus Kapuhíd kipróbálása közben a Daedalus felveszi a kapcsolatot egy Ős űrhajóval a két galaxis között, amelynek legénysége újból birtokba veszi a várost és ezért az expedíció tagjainak vissza kell térnie a Földre.
11. A viszatérés 2
A parancs ellenére Sheppardék visszamennek Atlantiszra, hogy az ott ragadt O'Neillt és Woolseyt kimenekíthessék.
12. Visszhangok
Sokan szellemszerű alakokat kezdenek el látni, miközben néhány bálna megjelenik Atlantisz mellett. Bár a kapcsolat homályos, a bálnákat tanulmányozva McKay rájön, hogy egy szörnyű katasztrófa van készülőben.
13. Felelőtlenség
Sheppardék újra találkoznak Lucius Luvinnal, aki egy ősi technológiát felhasználva megment egy falut, amelynek lakossága ezért hősként kezdi el ünnepelni. A hírek eljutnak Acastus Kolyához is, aki elhatározza, hogy végleg leszámol az alezredessel.
14. Rodney a szuperhős
McKay egy Ős szerkezet hatása alá kerül, ami az életét veszélyezteti, ha nem tanul meg felemelkedni.
15. A játék
A csapat rádöbben, hogy egy atlantiszi számítógépes játékban szereplő két civiziláció a valóságban is létezik és nekik köszönhetően háborúra készülnek egymás ellen.
16. A bárka
Egy idegen civilizáció módosított lidérc eszközben vészelte át az elmúlt évszázadokat, de a holdjukba rejtett űrbázisuk a pusztulás szélére kerül az atlantiszi felderítők megérkezése után.
17. Vasárnap
Dr. Weir általános pihenőnapot rendel el az expedíció tagjainak, de minden hamarosan rémálommá változik, amikor a városban váratlanul felrobban egy bomba.
18. Alámerülve
Az expedíció egy Ős épületre bukkan az Atlantiszt körülvevő óceán mélyén.
19. Bosszú
Sheppard csapatának ki kell derítenie, hogy mi történt a Taranis bolygó lakosságával, akikkel nemrég megszakadt a kapcsolatuk. A helyzetük bonyolódik, mikor egy föld alatti bázist találnak, ahol egy régi ellenségük szövögeti terveit.
20. Első csapás
Abe Ellis ezredes, az Apollo nevű új földi csatahajó kapitánya azt a parancsot kapja, hogy vezényeljen le egy támadást az emberformájú replikátorok ellen, akik a bolygójukon űrhajókat kezdtek el építeni, hogy elpusztítsák Atlantiszt és a Földet.

Code:
Kérlek, jelentkezz be ha látni szeretnéd a rejtett tartalmakat.


Saját feltöltés, jelszó nincs.​
 
Utoljára szerkesztve:
Státusz
Lezárva a további válaszoktól.
Home Regisztráció
Top