Fantasy-Sci-fi Csillagkapu Atlantisz - (StarGate Atlantis) 1.teljes évad

Státusz
Lezárva a további válaszoktól.
Csatlakozott
Dec 13, 2019
Téma
5,620
Üzenetek
8,277
Reakció pont
993
Pontok
243
Évszám
2004
Státusz
Teljes évad
Info
szinkronizált, amerikai, sci-fi sorozat, DVDRip.XviD.Hun
Nyelv
Tárhely
  1. Data.hu PRÉMIUM
Csillagkapu Atlantisz - (StarGate Atlantis) 1.teljes évad 2004
színes, szinkronizált (dual, +felirat), amerikai, sci-fi sorozat, DVDRip.XviD.Hun

MTA4NDg4NA.jpg


rendező: Brad Wright, Robert C. Cooper
operatőr: Michael C. Blundell, Andreas Poulsson, Brenton Spencer
jelmeztervező: Christina McQuarrie
zene: Joel Goldsmith
vágó: Eric Hill, Jeremy Presner, Brad Rines

szereplők:
Joe Flanigan (őrnagy/alezredes John Sheppard) Dózsa Zoltán
Torri Higginson (Dr. Elizabeth Weir) Németh Kriszta
Rachel Luttrell (Teyla Emmagan) Agócs Judit
Jason Momoa (Ronon Dex) Turi Bálint
Paul McGillion (Dr. Carson Beckett) Kapácsy Miklós
David Hewlett (Dr. Rodney McKay) Kerekes József
Rainbow Francks (Aiden Ford) Dolmány Attila

Atlantisz egy hatalmas óceán alatt fekszik és fogytán van az energiája, ráadásul egy, a galaxisban élő nép is a katonák segítségét kéri ősi ellenségük legyőzésében. Katonai mentőakció indul hát az ellenség bolygójára, hogy kiszabadítsák elrabolt társaikat.
A Csillagkapu: Atlantisz története a Csillagkapu hetedik évad zárórészének, „Az elveszett város”-nak a folytatása, amiben a CSK-1 talál az Antarktiszon egy előőrsöt, melyet egy, az Ősök néven ismert faj készített. A nyolcadik évad első részének történései után a Csillagkapu Parancsnokság egy nemzetközi csapatot küld az előőrs tanulmányozására. Dr. Jackson hamarosan felfedezi, hogy hol van az Ősök által készített legnagyobb város, Atlantisz.

CsKA s01e01-02 Felemelkedés
Méret: 1,49 GB
Hossz: 01:24:30
Video: Xvid 640x352 25fps 1853kbps [V: mpeg4 advanced simple profile, yuv420p, 640x352, 1853 kb/s]
Audio: MP3 48000Hz stereo 214kbps [A: mp3, 48000 Hz, stereo, 214 kb/s]
Audio: Dolby AC3 48000Hz 6ch 448kbps [A: ac3, 48000 Hz, 5.1, 448 kb/s]

MTA2MTIwOA.jpg


01-02. Felemelkedés
Az antarktiszi romok megfejtése révén egy nemzetközi tudósokból álló csapat elindul a távoli Pegazus-galaxisba, hogy megtalálja az Ősök elveszett városát. Atlantisz azonban a pusztulás szélén áll és ezért egy helyi népcsoport segítségét kell kérniük. Vakmerő katonai akcióra indul a csapat egy része, hogy társaikat kiszabadítsák az ellenség karmaiból. A küldetésük tragikus fordulatot vesz és csak még nagyobb veszélybe sodorják az expedíciót egy ősi ellenség figyelmének felkeltésével.
03. Bújócska
Az Atlantis bázis veszélybe kerül, amikor a csapat felfedezi, hogy egy idegen életforma van a városban. McKay egyik kísérlete az idegen technológiákkal rosszul sül el.
04. 38 perc
Az ugró az űrben lebegő csillagkapuban ragad és csupán 38 percük marad a probléma megoldására, miközben egy veszélyes élősködővel is meg kell küzdeniük az utastérben.
05. Gyanú
Miután több küldetésen a lidércekbe botlanak, a csapat gyanakodni kezd az athosiai szövetségeseikre, hogy talán áruló férkőzött a soraikba.
06. A gyermekkor vége
Sheppard és csapata egy olyan bolygóra látogat, ahol senki nem öregebb 24 évesnél, mivel úgy tartják, a 24 felettiek rituális öngyilkossága távol tartja a lidérceket.
07. Megmérgezett kút
A csapat egy olyan bolygóra látogat, melyen a lidércek rendszeresen táplálkoznak, de amelynek lakói közel járnak egy felfedezéshez, ami immunisá teheti őket az ellenséggel szemben.
08. Föld alatt
A Genii-vel tervezett kereskedelmi szerződés kudarcba fullad, amikor a csapat rájön, hogy az új "szövetségeseknek" hátsó szándékaik vannak.
09. Hazatérés
McKay kísérlete, hogy egy idegen bolygó atmoszférájából kigyűjtse az energiát, lehetőséget ad egy földi útra, de a csapat valószínuleg nem térhet vissza Atlantisra.
10. A vihar
Amikor egy óriási vihar fenyeget, Atlantiszt evakuálják, miközben a csapat legújabb ellensége elfoglalja a várost.
11. A szem
Sheppard őrnagy macska-egér játékot folytat azokkal a katonákkal, akik átvették az irányítást Atlantis fölött, és fogságban tartják Weirt és McKayt.
12. A dacos (A túlélő)
Sheppard csapata egy lezuhant lidérc hajót vizsgál, amikor ott ragadnak egy idegen bolygón, a lidérc túlélővel.
13. Veszélyes zóna
Az Atlantiszon néhányan megfertőződnek egy halálos nanit-vírussal, ezért a teljes várost le kell zárni.
14. Menedék
A csapat egy paradicsomi világot talál, ami ideális menhely lenne azoknak, akik a lidércek elől menekülnek, ám a helyiek úgy hiszik, istennőjük nem fogja ezt megengedni.
15. Mielőtt elaludnék
Egy hibernált nőt találnak Atlantiszon, akiben a csapat meglepődve Dr. Weirt ismeri fel. Dr. Weir aztállítja, hogy 10000 évet utazott vissza a múltbeli Atlantiszra.
16. A testvériség
A csapat a Dagan nevű bolygón egy legendás tárgy után kutat, amit a daganiak "Potentia"-nak hívnak, s ami nem más, mint egy ZPM, ami energiával láthatná el Atlantis rendszereit, így a pajzsot is, ami megvédhetné Atlantiszt egy esetleges lidérc támadástól.
17. Levél a Pegazusból
Amikor kiderül, hogy közeleg egy lidérc támadás, Atlantisz felfedezői számításba veszik lehetőségeiket. Úgy döntenek, érdemes megpróbálniuk legalább üzenni a Földre, ha már egy ember átküldéséhez nem tudják a kaput elég ideig nyitva tartani.
18. A képesség
Teylat rémálmok gyötrik, melyekben egy lidérc üldözi, majd magát is lidércként látja. Az egyik rokonától megtudja, hogy közelebbi a kapcsolata a lidércekhez, mint gondolná.
19. Az ostrom 1
A tudósok egy csoportja megpróbál muködőképessé tenni egy Ős műholdat, hogy megelőző csapást mérhessenek a város felé közeledő lidérc hajókra.
20. Az ostrom 2
Egy katonai csapatot küldenek a Földről Atlantiszra azzal az utasítással, hogy vegyék át a parancsnokságot Dr. Weirtől és védjék meg a várost a lidérc támadástól.

Code:
Kérlek, jelentkezz be ha látni szeretnéd a rejtett tartalmakat.


Saját feltöltés, jelszó nincs.​
 
Utoljára szerkesztve:
Státusz
Lezárva a további válaszoktól.
Home Regisztráció
Top